2015年10月29日木曜日

遥かなるロシア レーニン像



Image result for スターウォーズ無料壁紙


何と!ウクライナ南部の都市オデッサに鎮座していたレーニン像が、スターウォーズの登場人物暗黒卿ダース ベイダーに変身してしまったそうですね。 
本国人よりも、海外メディアが面白がって伝えているいるそうです。 
私が不思議に思ったのは、ソヴィエト ロシアの支配下にあった国にまだレーニン像が立っていたということでした。 
特に今の時点で、ロシアから問題を起こされているウクライナに存在していたとは、思いがけないことでした。 
ロシアのどこの都市にもというほどに、これらの不気味に感ずる巨大な像がありまして、森羅万象が萎縮していたようでしたよ。

What! Lenin image, which has been  in the Ukrainian southern city of Odessa, I heard had been transformed into a character Dark Lord Darth Vader of Star Wars.
More than people in Ukraine,  foreign media are being excited told about this.
I was wondering,  still Lenin image was existed  the country under the rule of Soviet Russia. Especially  in the Ukraine that are causing the problem from Russia now.
Enough to say that anywhere in the city of Russia,  there are these huge image that feels ominously, the all things are seems like unhappy about the Image.

0 件のコメント:

コメントを投稿