2014年9月7日日曜日

遥かなるロシア 停戦


冷汗もののロシアの出方ですけれど、先ずは停戦。

それにしても大軍を動かした、大デモンストレーションでしたね。

世界の多くの国が軍事に費やす莫大な費用と、それに群がる人々。

地球上の戦火がひとつ消え、二つ消え人々の笑顔に変わりますように。


祈り

It was the attitude of the Russian which was fear to the world, for now it cease-fire .
 It  was a big demonstration of moving around big army..  Many countries of the world spends on the big money for military, people who flock to it.
We wish war on Earth will disappear one by one, so we like to see  the smile of people
.

Pray

1 件のコメント:

  1. ほんとうに…
    旧CISに訪れたかつての革命は何だったのでしょうか。
    ゴルバジョフ氏の改革が無為に帰さないようにと念じたものでした。

    返信削除